A karóra mint státuszszimbólum

 11.05.2015

Napjainkban szinte minden ember karján karóra díszeleg. Ez már státuszszimbólummá vált, amit főleg a karóra   márkája, ára határoz meg. Szinte bárhol vásárolhatunk már órát, akár interneten keresztül is. Erre a célra karóra webáruházak sorra alakulnak. Tavalyi év egyik legsikeresebb webáruháza a karoracentrum.hu. A sikere abban rejlik, hogy óriási választék áll rendelkezésünkre. Újdonságként jelent meg köztük a hihetetlenül elegáns, Kevin Costner által reklámozott Jacques Lemans óra   .

Elegáns mellett a sportosabb stílust kedvelő vásárlók is megtalálják a számukra megfelelő órát. Idén új UEFA modellek is megjelennek. Egyszerűbb, letisztultabb formák kedvelői is elkalandozhatnak a Skagen órák   világában. A dán márka több éve van a piacon, és hatalmas sikereket ért el. Érdemes megjegyezni, hogy két év teljes körű garancia van az órákra, a szerkezetre viszont örök érvényű garanciát ad a gyártó. Kiváló ár – érték aránnyal bír. Mindegy hogy mit választ az ember, a lényeg az, hogy a stílusához passzoljon, és bármikor szívesen hordja.